FatmaK

FatmaK
@FatmaK33
Yanılma yok bunda. Her şey boş. Doğmamış olana ne mutlu. Ölüm,hayattan daha iyi, hayattan kendini kurtarmak gerek.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam
Ancak hayatın sarhoşluğuna kapılmışsa yaşayabilir insan.Ayılır ayılmaz bunun yalnızca bir yanılma ,hem de aptalca bir yanılma olduğunu görür.Mesele bu ya! Komik yanda esprili bir yanı bile yok; sırf acımasızca ve aptalca.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Hayat
Beni dünyaya getirmekle son derece aptalca ve kötü bir şaka yapmıştı birisi.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Hayat

FatmaK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2021 43. kitabı
Emily Brontë
8.2/10 · 58bin okunma
Bütün dünya ,onun da bir zamanlar yaşadığını ve benim onu kaybettiğimi gösteren korkunç anılarla dolu.
Sayfa 337·Kitabı okudu
Hayat