Fatma tetik

Fatma tetik
@Fatmat1
Üniversite
19 Eylül
6 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
"Gülüşü çölün ortasında bir su kaynağıydı benim için."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Benimle imalarla değil,açık açık konuşun olsun bitsin... Ben öyle istiyorum!"
"İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez."
Paltom bile ağır gelirken nasıl taşırım koskoca dünyanın yükünü?
"Bir ümidim yok.Bu sondu.Artık hiçbir şeyin degişmesine imkan yok.Lüzum da yok."