Güzellikten çok daha farklı bir şeydi beni ona vurgun kılan.Anlatılmaz , dile söze gelmez bir şey ; bir hava bir tavır , sesindeki ince bir kırılma , dudaklarının kıyısındaki hafif bir gölgelenme , gülerken çenesinde oluşan küçük çukur...Bunların hepsi , çok güzel şeylerdi . Daha da önemlisi , adeta ruh ikiziydik. Ömür boyu içinden çıkılmayan , her anın lezzetiyle dolup taşan bir sığınaktı , birbirimizde bulduğumuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Olur , bazan olur...İnsan dedikleri mahlukun , içinde neler kaynaştığını biliyor muyuz ? Öyle anlar olur ki , en ummadığımız adam en beklemediğimiz şeyleri yapabilir..