Yaşam dediğimiz şey çoğu zaman içimizde büyüyen bir sessizlik. Benim sessizliğim de suçluluk gibi gelirdi bana hep, ama öyle değil artık. Olmadıklarımın üzerini çizmeden, olduklarımı da abartmadan, sade bir yerden bakmaya çalışıyorum kendime. Her şey tamam olsun gibi bir derdim yok. Hatta eksik kalmanın hafifliğini yeni yeni sevmeye başladım. Her şeyi anlamaya çalışmanın ağırlığını bırakınca insan biraz daha rahat yürüyebiliyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında zaten kadınlar, erkek güzelliğine çok az önem verirler; hele de yüz güzelliğine. Esasen kadını erkeğin kuvveti ve buna bağlı cesareti elde eder. Çünkü bu özellikler sağlam çocukların ve aynı zamanda da onların cesur bir koruyucusunun var olacağının belirtisidirler.