Kadınlar konuşurken onları anlamak kolaydır, öfkesi, gülüşü, bakışı, sesi, kelimeleri, onun anlatmak istediğinin de ötesini anlatır. Anlayamadığımız, susan kadınlardır.
Kimi insan şöyle şöyle bir insanım der; kendini, olduğuyla tanımlar. Kimi insan ise olmadıklarıyla bilir kendini, kendini tanımlarken en sağlam bildiği “şöyle olmadığı” ya da “böyle yapmadığı”dır.