Ş.

Ş.
@Federkleid_
All'inizio è la morte
"Yarın... Yine yarın... Yine yarın... Sürüklenip gidiyor böyle bu boş yaşam." William Shakespeare
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yaşamdan sıkıldığımı söylüyorum. Bunu söylemek, daha doğrusu bunu söylemeye hak kazanmak için otuz kırk yılın geçmesini bekleyemem Sıkıldım işte... Yapacak hiçbir şeyim yok."
Alıntı
Siz bilmezsiniz albayım: İnsanlık tek başına kollarımda can verdi. Yanında kimseler yoktu.
Alıntı
"Gençtim ya, Ne fark eder deyip geçerdim..."
Alıntı
Dost dediğin acı söyler ki, gerçeğin tokadı çarpsın suratına...
1000Kitap