Ş.

Ş.
@Federkleid_
All'inizio è la morte
Durup dururken yazı yazmıyor insan. Yazmak için bir derdinin olması lazım, normal olarak yaşamı sürdüremediğin için yazı yazıyorsun, bir yenilgiden sonra yazıyorsun..
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Beni ya şımartın ya da kapı dışarı edin!” diye bağırdı.“Yarı içtenliğe dayanmam zor benim...”
Alıntı
"Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım..."
Alıntı
Bağlılık, düşünmemek demektir, düşünmeye gerek duymamak demektir. "Bağlılık bilinçsizliktir.."
Alıntı
Hiç geçmeyen,hiç unutulmayan şeyler var.Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler var...
Alıntı