📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün Stefan Zweig etkinliğini yapıyoruz. Şiirlerini, alıntılarını bu iletinin altında görmek istiyorum 💕💙. Yalnız ufak bir ricam var kendi yaptığınız alıntı ya da incelemenin bağlantısını kopyalayıp, yapıştırmayın 🙅🏻🌺🌼. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 🌼💙💕💜.
Gönlümünbaharı 'nden " Sen, beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep, ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?"
Ramazan... 'dan "Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu dünyada artık kaybedecek bir şeyi yoktur. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar."