Tavşanın suyunun suyunun suyunun suyunun...suyundan yararlanmak üzere yazıldığını düşündüğüm bir kitap. Kitaptan tiksinir mi insan,tiksindim;bu kadar mı kalitesiz kağıt kullanılır,bari ona özen gostereydiniz;ama gerek yok,LM severler nasılsa alır,en ucuzu ne ise kaktır gitsin. Aldığım sitede buna benzer beş on yorum yazdım,biri de paylaşılmadı,burada öyle bi durum yok sanırım. son olarak,seni keyifle takip eden insanlara böyle bı kitabı ,bu kalitesizlikte -her yönüyle-reva görürsen, kaybolup gidişine üzülmem.