"Katlanmaksa katlanıyorum
Kimselere belli etmeden
İyi kötü bir iş tutmuşum;
Acısı tatlısı hepsi bir..
Nerde olsa yaşıyor insan;
Nerde olsa bir gün ölmek var."
"Doğrusu belki de ve nedense
Duygululuk küçültücü geliyor insana
Ne kadar eylülü üst üste yığsan
Böyle olamaz belki
Feyyaz diyor ki oysa
'ben bir ağlama ustasıyım'
Galiba ben de."
"Ben bu şehre nerden geldim
Bir avuç gökyüzü için başım havalarda
Dedim ki yalnızlığım inadına büyüsün
Üç dört kişi arasında inadına çoğalsın
İnadına sahipsiz gelişsin aşkım
Bir uğultu gibi dört yönümde
İnadına sahipsiz
Bir adam düşüneyim o beni düşünmesin.."