Gilbert bleyt

Gilbert bleyt
-Eğitimci (Yazmaya aday) Okunsun diye değil dokunsun diye yazıyorum #42409565
Demiş Tanpınar
"ben aşktan daima kaçtım. hiç sevmedim. belki bir eksiğim oldu. fakat rahatım. aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. şu veya bu şekilde. fakat daima ödersiniz. hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz."
Şiir
Reklam
bir ses aşık ol diye kulağıma tatlı tatlı fısıldar, ben durmadan kar tatili beklerim
Yeme-İçme
Puan vermedi·240 syf.··
2019 50. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2019 11:56
Kitap güzeldi ve sonu beni çok üzdü Yusuf’a ve Muazzez’e çok acıdım kalbim ağrıdı.Acaba ben Yusuf yerinde olsam ne yapardım diye düşündüm ,galiba dayanamazdım hele Muazzez yerine hiç düşünemedim yazık oldu.
1000Kitap
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Ataç Yayınları · 2019210,8bin okunma

Gilbert bleyt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.··
4 günde okudu
·
2019 50. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Geçmişten kalanlarla geleceğimizde hayal kuruyoruz. Unutmak değil de hatırlamak istemiyoruz.
İlişkiler
Reklam