Haydi, ne duruyorsunuz! Gülün, sevinin, hayat kadar tatlı şey var mı?
“Özgür mü diyorsun kendine? Sana hükmeden düşünceni duymak isterim, bir boyunduruktan kaçıp kurtulduğunu değil!” Nietzsche.
Tolstoy diyor ki; "Sadece derin sevgisi olanlar, derin acıları hissedebilirler."
Dostoyevski de onu şöyle destekliyor; "Büyük bir akla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekmek kaçınılmazdır."
Güzel insanlar biriktirin hayatınızda!
Bencil olmayan, kırmayan, özür dilemesini bilen
Görünüşte değil, yürekten seven
Hoşgörülü insanlar alin hayatınıza
Sizi olduğunuz gibi kabul eden.
Güvenilir dostlar biriktirin
Aramızda kalsın demeye gerek olmasın
Yüzünüze gülerken, arkamızdan konuşmasın
ömre ömür katan insanları tutun yanınızda
Çünkü hayat vakit kaybedilmeyecek kadar kısa..."