Ben bir insanda bu kadar iyilik bulunabileceğini inanayım mı? Belki başka zaman inanırım… Fakat bugün… Bugün inanmak mümkün mü? Bir insan bir insana kötülükten başka ne yapabilir?
Bence insanlara hükmetmek arzusu manasızdır… Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için bir tek çare kendi dünyamıza çekilmek muhitlerde, hiç olmazsa manen, alakamızı kesmektir.