-"Hiç Tanrı'yı düşünüyor musun?" diye sormuştu ansızın.
-"Pazarları ayine gidiyorum"
Luisita gülmekten patlayacaktı.
"Sana ödevlerini yapıyor musun diye sormadım; onun gizemini sorguluyor musun, diye sordum. Kimdir? Nasıldır? Var mıdır, yok mudur? Ben bunları sürekli sorarım kendime ama her zaman yanıtlayabildiğimi söyleyemem. Dünyada var olan onca kötülüğe baktığım zaman onun olmadığını düşünüyorum. Evlatlarının böyle acı çekmesine izin veren bir baba, nasıl bir babadır?