Elif

"Anlamıyorsun Özgür. Beni hiç anlamıyorsun... Gidiyorsun,geliyorsun... Bir canımı yakıp, bir seviyorsun... Bir yaşatmak istiyorsun beni, bir öldürüyorsun.Ben, sen ne dersen yapıyorum. Yaşa Yosun diyorsun, yaşıyorum. Öl diyorsun, ölüyorum. Git diyorsun, gidiyorum. Gel diyorsun, geliyorum... Özgür, bir kere... Bir kere de sen benim dediğimi yap. Özgür ne olur, aklından ne geçiyorsa bırak bir kenara... Yaşa Özgür. Ne olur, benim için..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Canım Zezé, bu dünyada herkesin bir kederi var. Sana baştan her şeyi bilerek geldim."
"Portuga!" "Hı..." "Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?" "Niye?" "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
"Kozayı korkunç bir hastalık sardı, kelebek artık acıya tutsaktı. O çok korktuğun acı kelebek, seni sarıp sarmalayacaktı."
"Prens karanlığa bir ışık yaktı, yaktığı ışıkta kelebeğin kanatları yandı. Güneş yine de aydınlatır mıydı, kıyametin ardından sabahı?"