Çok güzel bi hikayedi. Betimlemeler, tasvirler, okuyucunun gözünün önünde canlandirabildigi şekilde ele alınmış. Okurken bi kaç yerde fazla ayrıntı olmuş gibi geldi bana ama gerçekten okunabilecek bi eser.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap yarım kalmış gibi sanki... olayları sonuca baglayamadim. Çok merak uyandıran okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap. Santranc oynamayı bilmenize gerek yok :)
İyi niyetle başlayan bir düşüncenin-birlikte sadece kendileri (yoldaslari) için çalışma,yaşama isteğinin, ilerleyen dönemlerde farkına varamadan onların hayal ettiği bir ortamın yine kendi yoldaşları tarafından olusturulmadigina ve yine beraber yola çıktıkları arkadaşları yasamlarini diger hayvanlara çekilmez hale getirdiğini anlatan politik bir kitap. Okumaya başladığım gibi nasıl bittiğini anlayamadığım güzel bir eser.
Geçmişte yaşanmış olayların-hikayelerin, unutulan sözlerin derlenmiş oldugu bu kitabı beğenerek okudum. Kimi zaman gözümde yaş oldu, bazen bi tebessüm ettim , bazen de neler neler yaşanmış dediğim bi çok olay beni derinden etkiledi.