Merhaba dostlar
@kitap.insanlari ile birlikte yine muazzam bir kitap okuduk.
Hermann Hesse'nin otobiyografik özellikler de içeren bu eseri, Harry Haller isimli bir düşün insanının kendisiyle ve hayatla ilgili çatışmalarını merkez alarak insan, dünya, doğa, savaş gibi konularda fikir beyan ediyor.
Kitabın ilk yarısındaki neredeyse her cümle muhteşemdi. İkinci yarısı ise nispeten daha hızlı ilerledi. İnsanı düşüncelere sevk eden bu değerli kitap yıllar içinde tekrar tekrar okunmayı ve üzerinde çok daha uzun düşünmenmeyi, konuşmayı gerektiriyor.
Fikirlerini, araştırmalarını paylaşan tüm dostlara teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın