Geçenlerde felsefe dersinde bunu tartıştık, ahlak nedir diye.Hocamız dedi ki,ahlak, kimse sana bakmazken de doğruyu yapmaktır,çünkü ilk sorumluluğun kendine.
Bülbüller sadece bizi keyiflendirmek için öterler.İnsanların bahçelerini didiklemez, mısır ambarlarına yuva yapmazlar.Kalplerini bize açıp şarkı söylemekten başka bir şey yapmazlar.İşte,bu yüzden bir bülbülü öldürmek günahtır."