Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
öyle miydi ?
Yalvarışlar sadece güçsüz insanların kurtuluş çağrısıydı,
Reklam
" Oğuz Atay'ın çok sevdiğim bir paragrafı vardır, beni bir gün unutucaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme bana... "
Sayfa 128 - Korel Erezli·Kitabı okudu
" İnsan kendi doğduğu yeri yakmak istemez" " İnsanın kendi doğduğu yer bir cehennem ise orası zaten yanıyordur"
- Biliyorsun. + Neyi biliyorum? - Gözlerimin sadece seni gördüğünü.
"...Çünkü bir toplumun, kadınları eğitimsiz olduğu sürece başarıya ulaşma şansı yoktur Leyla. Hiç yoktur"
Reklam