Boșluk. O kör edici ve yakıcı boșluk. Değerli bir büyüğümden duymuștum. Șeytanın, özellikle de gençlere, boșluklarından sokulduğunu söylemiști. Çok hak vermiștim o an. Bu kitapta da böylesi bir boșluk halinde aklını yitirmemek için kafayı satranca takan ve yine kurtulamayıp bu kez de bu yüzden kafayı yiyen ! bir kahraman görüyoruz. O zaman boș durmayalım sevgili insan. Zaten kafalarımız güzel, bari geri kalanını kurtaralım ...