Bana göre asıl şans yeryüzünde var olmaktan başka bir şey değil. Çünkü yaşanan her an tek ve kendine özgü.
Varlığımızın tohumu da bu tek ve kendine özgü anlardan birinde atılıyor. O an geçmiş olsaydı var olma şansımızı da kaybetmiş olurduk. Şans ancak böyle bir şey olabilir. Bundan yararlanmak ise sizin seçiminiz yani şansınızı kullanmanızdır İşte böyle düşündüğüm için burada yaşıyor olmayı bir şanstan çok beni mutlu eden bir seçim olarak görüyorum.
İnsanoğlu yeryüzündeki yaşam süresinin sınırlı olduğu gerçeğinin farkında olarak yaşayan ve bunu bile bile mutluluğu arama gücünü koruyabilen tek canlı olmalıydı.