''Haa... Yok ağabey bizim orada insanlar doğum günlerini kutlamazlar. Hatta öyle bir yerde doğmuşuzdur ki oranın halkı dışında kimse göremez oranın insanlarını . Karanlık bir yerdir bizim oralar , annem komşu Ayşe teyze ile konuşurlarken duyarım bazen lanetli derler oranın insanlarına herhalde istenmeyen gibi bir şey oluyor ağabey . Sanki oraya dışardan kimse giremez içerden de kimse çıkamaz gibi bir yer . Her neyse ağabey bizim oralarda doğum günü kutlayacak durumları olmaz insanların . Bizim oradakiler yedikleri her kuru lokma için şükrederler sadece ...''
İyi şehir ; iyi bir kütüphanede çalıştıktan sonra , iyi bir salonda , iyi bir tiyatro oyunu seyredebildiğin ve temsilin ardından güzel bir kafeye gidip sohbet edebildiğin şehirdir.