Melike Abalı

Melike Abalı
@Frauabali
“Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine, bu hasret bizim...”
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öldürülen Fatma Nur Öğretmen için yazdım, okuyun lütfen!
Aylardan mart, Bitti sanıyordum kış, yeni başlıyormuş oysa. Üşüye üşüye yürüyorum, okulumun koridorlarında... Oysa ne zaman üşüsem, bir öğrencimin gülüşüyle sıcacık olurdu içim. Başka bir şey var bugün... Ömrümce hissetmediğim, tatmadığım bilmediğim. Başka bir şey... Başını okşadığım öğrencilerimden beklemediğim. Bir çocuğu değil, yüzlerce çocuğu olurmuş öğretmenin, Evi gibi gelirmiş okulu, sevince işini. Hele onları güzel yerlerde görmek yok mu? Yüreğinde gurur, bakışları şiir. Dünyanın bütün çiçekleri... Onlar benim öğrencilerimdir! Başka bir şey var bugün diyorum! Her zaman koşarak geldiğim yollar, üşüttü içimi! Hüzünlü gibiydi, okulun bahçesinde yolumu gözleyen kedi. Hiç bu kadar ağır gelmemişti dizlerime bedenim, Isıtmıyordu sanki bugün, Bakışları öğrencilerimin... Nereden bilebilirdim, Yıllarca sevgi tohumları attığım yüreklerde nefretin de filizlendiğini, "Canlıları" anlattığım öğrencimin, Canımdan edeceğini... Nereden bilebilirdim kalem tutan ellerin bıçağa değeceğini,
Şiir
Cumhuriyet güneşi 102 yıldır bu toprakları aydınlatıyor. Özgürlük, demokrasi ve ulusal egemenlik atmosferi Cumhuriyet kazanımları ile hala bu vatana ışık tutuyor. Cumhuriyetimizin kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün en büyük armağanı 102 yaşında. Kutlu olsun 🇹🇷 ❤️
1000Kitap
"İnsanlar ânın tadını çıkarmak için önce özlemek zorundadır efendim. Mesela denizin kıymetini bilmek için zor bir kışı çalışarak geçirmeleri gerekir, köylerinin değerini bilmek için şehre gitmeleri, şehrin değerini anlamak için köyde kalmaları, sevdiklerini hatırlamak için onları kaybetmeleri gerekir... İçinde oldukları her anda, yarın neler yapacaklarını planlar ve dün neleri yapamadıklarını düşünürler!"
Sayfa 19 - İnkılâp Genç Kitabevi·Kitabı okudu
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu. Her şey geçip gidiyor. İnsanlığımı Yitirirken