Melike Abalı

Melike Abalı
@Frauabali
“Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine, bu hasret bizim...”
Bu Yıl Okuduğum TÜM KİTAPLAR!
2025 yılında okuduğum tüm kitaplar tek bir görselde!! 1 yıl için 50 kitap aşırı yeterli bence ya.. En sevdiğim 10 kitabı şöyle listeleyebilirdim: 1- Rollo May, Yaratma Cesareti 2- Damon Galgut, Vaat 3- Orhan Pamuk, Kara Kitap 4- Emile Zola, Germinal 5- Alfred Adler, İnsan Tabiatını Tanıma 6- Seneca, Mutlu Yaşam Üzerine & Yaşamın Kısalığı Üzerine 7- Kazuo Ishiguro, Beni Asla Bırakma 8- Erich Fromm, Sevme Sanatı 9- Clarissa P. Estes, Kurtlarla Koşan Kadınlar 10- Pascal Mercier, Lizbon’a Gece Treni Peki siz bu yıl kaç kitap okudunuz ve en sevdiğiniz kitap/kitaplar hangisi oldu? Bu yıl içinde okuduğum ve en çok sevdiğim 20 kitabı yorumladığım yeni video Alıntılarla Yaşıyorum YouTube kanalımda sizi bekliyor: ytbe.one/TUc4Usxm5V4
1000Kitap
Melike Abalı
Ben de 60 kitap hedeflemiştim, en son kitabım Hesse’nin Bozkırkurdu’nu dün zor yetiştirdim. 60 tamamlandı, ama bu sene hedefi biraz daha azaltıp daha kalın kitaplar okumak istiyorum ☺️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir Aydır Okuyamamak:(
Kitapkurdu olan ben, hayatımda ciddi anlamda İLK KEZ tam bir aydır kitap okuyamıyorum. Belki Temmuzdan beri pek yaşayamadığım yas süreci şimdi vurdu, belki de hayat yaptı bilmiyorum. Bu okuyamama sendromumun geçmesine çok ihtiyacım var🙄
1000Kitap
Melike Abalı isimli okura yanıt verildi
Melike Abalı
Batuhan Babaoğlu kesinlikle etkili oluyor :) hem de okunanları özümsemeye kendini dinlemeye vakit oluyor. O da lazım :)
Bir Aydır Okuyamamak:(
Kitapkurdu olan ben, hayatımda ciddi anlamda İLK KEZ tam bir aydır kitap okuyamıyorum. Belki Temmuzdan beri pek yaşayamadığım yas süreci şimdi vurdu, belki de hayat yaptı bilmiyorum. Bu okuyamama sendromumun geçmesine çok ihtiyacım var🙄
1000Kitap
Melike Abalı
Biz arkadaşlarla bu duruma DS’ye girdim diye bi ad takmıştık. “Demlenme Süreci’ne” girmek, yani çok okuduktan sonra okunanları sindirmek için bazen boş kalmak, özümsemek, demlenmek gerek hocam. Böyle düşününce okuma şevki de kırılmıyor. Düşünmek için güzel bir süreç deyip geçiştiriyoruz artık
Birileri bir zamanlar 'Politika, mümkün olanı yapma sanatıdır' dememiş miydi?" "Kesinlikle doğru; onun için sadece ikinci sınıf beyinler politikaya girerler. Dahiler ise imkânsıza meydan okurlar."
чαsαr isimli okura yanıt verildi
Melike Abalı
Ben de 3001i pdf olarak buldum. Mailinizi yazarsanız uygun bi zamanda göndereyim
Yüreği sevinç kaynağı olan kişiler, her zaman, ne kadar kötü durumlarda kalırlarsa kalsınlar, hiçbir şey olmamış gibi sıcacık konuşurlar, hem de bir sevgi seline kapılıp ağız dolusu gülerler.
Eda KARAMAN isimli okura yanıt verildi
Melike Abalı
Yaa kuzum🙈♥️