Feride kyss

Tanrım,gözlerimizin görmemesi ne büyük bir eksiklik ,görmek ,görmek,belli belirsiz birer gölge halinde bile olsa görebilmek, bir aynanın önünde durmak ve koyu zor görülen bir lekeye bakıp ,bu benim yüzüm diyebilmek ,öteki ışıklı şeyler bana ait değil.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam
İyi ve kötü,dışarıdan bakanın görüşüdür,bir niyet sorunudur.İçteyse ,dedi ,herkes aynı anda hem iyidir hem kötü.
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Bak , uçurtma kaçmış!" "Hani bakayım!Nereden kaçmış?" "Bizim göğümüzden kaçmış.Ama sakın onu vurma!"
Sayfa 85·Kitabı okudu
Hakikatin önü çalılarla kesildiyse,adil olmayı istemek tam bir aldatmaca değil miydi?
Sayfa 389·Kitabı okudu
Neyse,ne bileyim! İnsan hiç yapamayacağını sandığı öyle şeyler yapıyor ki...
Sayfa 248·Kitabı okudu
Reklam