Başladığı an okuyucuyu önce şoka uğratan, sonrasında bu şoku gittikçe okuyucuda normalleştiren bir Kafka klasiği bu. Karakterle kendini özdeşleştirebildiğin; aile değerlerini sorgulayabildiğin; an ve an insan vücuduna şükrettiğin efsane bir kitap bu. Tavsiye ederim kesinlikle.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Korunuyorum... Evet ama neye karşı? O Şikoko ormanında ayılar ya da kurtlar yoktu bildiğim kadarıyla. Zehirli yılanlar... olabilir. Ancak ormandaki en tehlikeli canlı bendim belki de. Sonuçta kendi gölgemden bile korkar haldeyim.