kitabı bitirdikten sonra sürüngen beyni aklınıza geliyor. sonra beynin arka taraflarını öğrendiğiniz için hiç odaklanmadığınız bir yere odaklanıyorsunuz. kitap manipülasyon içeriyor. insanın kendisinin tanrısı olduğunu ikna ediyor.
Minimalism
Çok saçma. adamlar tek cümle ile şunu yazabilirdi"eşyanızın fazlası varsa atın" ve dürüst olarak şöyle devam edeceklerdi: bizim paraya ve iş bulmaya ihtiyacımız var zaman da geçmiyor. ABD de her şey var bize iş kalmadı size bu öğütleri saticaz.
" Dolar 8tl artık almayın bir şeyler ihtiyacınız yok"
Bu da kac sayfalık saçma kiabin tek cümlede özeti idi.
Psikanaliz ve reklamcilik ile ilgili, seyler okuyorum matamatikciyim ama seviyorum böyle kitaplar okumayı. Kitapları tavsiyelere gore okuyorum önerileriniz varsa yazın. Edebiyattan nefret ederim
#psikanaliz Totem ve TabuStefan ZweigOsho