Bittiği için üzülmek mi bitirmek için uyumamak mı yaşadığım. :) Ve bitti. Çok güzeldi diyicem ama okadar basit kalıcakki. :) Sayfalar nasıl geçti öyle hızlı hızlı anlayamadım. Satranç oynamayı bilmiyorum. Zaten bu kitabı okumak için bilmeniz gerekmiyor. Ama bu kitaptan sonra hemen öğrenmeliyim diyebilmeniz çok mümkün. :) Aslında buradaki asıl mesele satranç değil tabiki. Dr.B. nin ( başka bı ismi olsun çok isterdim) yaşadıklarıydı. Onunla o odada kalabilmekti. Keşke bu kadar kısa olmasaydı. Ve benim okuduğum ilk zweig kitabıydı. Bu yazarın hala kendini öldürebileceğine inanamıyor olsamda kendi söylediği gibi " Ben herzamanki sabırsızlığımla önden gidiyorum" tam olarak böyle bir adam.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahh zeze.. bu çocuk o kitaptan çıkıyor ve gelip o katılaşan yüreğinize dokunuyo. Bazen gelip karşınızda size meydan okuyor. Bazen o şeker portakalı olmak istedim onunla sohbet edebilmek için. Portuga öldüğünde gidip sıkı sıkı sarılmak istedim. Ahh zeze... Mükemmel bir kitaptı diyebileceğim bir kitap. Kaç defa daha okurum bilmiyorum . :) Oturup bide niye bitti diye üzülürken zezenin hikayesini devam ettiren diğer kitapların olduğunu görür mutlu olursunuz. :) Kaç defa ağladım Allah'ım. Nasıl güzeldi. :) Okuyun okuyun okuyun hemen. :)