!!!Özlem, ayrılık ve hayal kırıklıklarıyla dolu, insanın içine dokunan bir hikâye. Yazar bu kitapta sadece bir aileyi değil, birbirine görünmez bağlarla bağlı hayatları anlatıyor. Okurken bazı yerlerde kendimi durup kara Kara düşünürken buldum…çünkü karakterlerin taşıdığı eksiklikler çok tanıdık geldi.
!!!Kitap boyunca en çok hissettiren şey, ALINAN KARARLARIN YILLAR SONRA BİLE İNSANIN PEŞİNİ BIRAKMAMASI. Küçük gibi görünen seçimlerin bir ömrü nasıl değiştirdiğini görmek etkileyiciydi. Ayrılıklar da sadece fiziksel değil, daha çok içsel bir acı kopuş gibi hissettiriyor. Hikâye bittikten sonra bile bazı bölümler aklımda kaldı. Sanırım bu yüzden, okurken değil ama bittikten sonra daha çok etkisini hissettiren bir kitap. Önemli olanda bu değil mi ? !!!