Fatmanur

Fatmanur
@Ftmanur
⠀ ོ⠀⠀⠀ ོ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ོ⠀ ⠀ ⠀ོ⠀⠀⠀ ⠀⠀ ོ⠀⠀⠀⠀ ⠀ོ⠀⠀⠀⠀ ⠀ོ ⠀ ⠀⠀ ⠀ོ⠀ -"Ne olduğunu bilmediğim bir umudum var hâlâ."
İnsanlar bize zarar verdikleri için değil; yaptıkları haksızlıklarla ruhumuzun ışığını söndürüp içimizdeki kötülüğün başkaldırmasına sebep oldukları için korkunçlar. Baruch Spinoza
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı duyabiliyorsan, canlısın. Başkalarının acısını duyabiliyorsan, insansın. Tolstoy
Hani bazen üşümek yanmaya eştir. Sevmek en güzel şarkıdır. Seni özlemek en kötü zamandır… Ahmet Telli
Baksana şu dünyaya, hastaneler dolu, meyhaneler dolu, tımarhaneler dolu, hapishaneler dolu. Ölümü bekliyor insanlar, âdeta kader ömürlerinin bitmesini bekliyorlar. İnsanların büyük bir kısmı sevgisizlikten pes etmiş ve vazgeçmişler. Sadece bekliyorlar. Evet, onlar ölünce de üzüleceğiz. Bir gün, kötü olan şeyin toprağın altına girmek değil, insanın sevgiyi, Allah'ı unutması olduğunu anlayana kadar üzüleceğiz.
Bırakmak gerek bugünlerde, işi, gücü, sevgileri, aşkları, parayı pulu, insanı, insancıkları.. Gözün görmeden, kulağın duymadan ve arkana bakmadan gitmek gerek buralardan. Nereye olduğunu bilemediğin yollara, gitmene neden olan sebepleri sahibine bırakarak çıkmak gerek yola..Kimseyi yanına katmadan kendini bile olduğun yerde bırakarak gitmek... V#V