Baksana şu dünyaya, hastaneler dolu, meyhaneler dolu, tımarhaneler dolu, hapishaneler dolu. Ölümü bekliyor insanlar, âdeta kader ömürlerinin bitmesini bekliyorlar. İnsanların büyük bir kısmı sevgisizlikten pes etmiş ve vazgeçmişler. Sadece bekliyorlar. Evet, onlar ölünce de üzüleceğiz. Bir gün, kötü olan şeyin toprağın altına girmek değil, insanın sevgiyi, Allah'ı unutması olduğunu anlayana kadar üzüleceğiz.