Fatma Çalışkan

Fatma Çalışkan
@Ftmclskn
Ve tatlım beni taç takarken bir görmelisin…
ÖĞRETMEN
EMİRDAĞ
GEDİZ
2399 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Bence her şeyin bir başlangıcı olması hiç de gerekli değil. Hatta sonu olması da... Unutun bütün başlangıçları. Bütün olabilecek sonları da... Ortadan rastgele yakaladığınızla yetinin.
Edebiyat
Reklam
Kulağımıza tıkaç sokup ağzımıza da kilit vuracak değiliz ya!
Edebiyat
Yaşadığının farkında değildi. Bunu kendisine duyuracak bir şey gerekliydi. Parmak ucuna dikiş iğnesinin batması gibi... dirseğini hafifçe dolabın köşesine çarpmak gibi... önemsiz, ufak, sonradan kolayca unutuluveren... gene de bir şey.
Edebiyat
İçinizde tamamen yeni ve gayet önemli bir şey varsa, bu başkaları tarafından bilinmiyorsa, duyulmamışsa ve bunu ifade etme ihtiyacı sizi rahat bırakmıyorsa, işte o zaman yazabilirsiniz.
Edebiyat
Reklam