Divan-ı Harb'de (Askeri Mahkeme'de) bana sordular: "Sen de şeriat ister misin?"
Dedim: "Şeriatın bir tek doğrusu için bin ruhumu feda etmeye hazırım! Çünkü şeriat; mutluluğun, tam adaletin ve erdemin kaynağıdır."
Bana, "Muhammedîler Birliği'ne (İttihad-ı Muhammedî'ye) bağlısın!" dediler.
Dedim: "Bununla gurur duyarım! Ben o birliğin en küçük üyelerindenim."
BediüzzamanSaidNursi #RisaleiNur #Sözler #DivanıHarb #İslamiyet #Adalet