Zaten anlatmak istediğim bir şey var, binbir şekle sokup söylemek arzusuyla yandığım bir tek şey: O da sizi sevdiğim.Bunun dünyanın teşekkülünden beri kaç milyar defa tekrar edildiğini unutmuyorum,fakat siz söyleyin, canlılığından bir şey kaybetmiş mi? Kainatta hiçbir mevcudun olamayacağı kadar taze ve olgun değil mi? Bu öyle bir kelime ki, doğuyor ve doğuşuyla beraber kemali de içinde getiriyor.Sizi seviyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutma ki her zaman için doğru vakit, içinde bulunduğumuz o andır, çünkü bizim hükmümüz yalnızca yaşadığımız ana geçebilir; en gerekli kişiyse o an yanımızda bulunan kişidir, çünkü hiç kimse o acil zamanda başka bir insana ulaşıp ulaşamayacağını bilemez; yapılacak işlerin içinde en önemli olanıysa iyilik yapmaktır, çünkü insan hayata sadece iyilik yapmak için gönderilmiştir.”
‘Kalbi kendini daima o anın içinde kaybediyor, gerçeği söylemek isterken yalan söylüyor, aldatmak istediğindeyse dürüst oluyordu; Madamın tek bildiği şey, ne hissettiğiydi.’