📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir çocukken, aynalarda kendimi öpüyordum: asla kimseyi sevemeyeceğime dair bir işaretti bu. Tersinden bir kehanetle, kendimi öyle seviyordum ki, beni kimse asla öyle sevmeyecekti.
Sonsuz aşka inanıp inanmadığımı sormuştun. Aşk fazla soyut ve vazgeçilmez bir şey. Bize bağlı, bizim tarafımızdan algılanıyor ve yaşanıyor. Biz olmasak aşk da olmaz. Üstelik öyle değişkeniz ki… Yani aşk da ancak değişken olabilir. Aşk alevlenir, ölüp gider, kırılır, bizi kırar, yeniden canlanır… Bizi de yeniden canlandırır. Aşk, sonsuz olamaz belki ama bizi sonsuz kılar… Uyandırdığımız aşk, ölümün ötesinde yoluna devam eder.