Funda

Funda
@Funddyyy
Kimsesi yoksa delirir insan. Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında biri olsun. İnanın bana, insan fazla yalnız kaldı mı, hastalanır.
Alıntı
Reklam
Başkalarına gülsem de, Senden uzak kalsam da, Sevmediğini bilsem de, Ben gene sana vurgunum.
Alıntı
Bütün olan, geçen şeylere rağmen, sen yine bir parça benimdin; ben bütün ruhumla senin...
Alıntı