" Uzmanlar taşların içindeki kusurların haritasını çizerdi. Gizli bir parmak izi. İnsanlar için de aynı şey geçerliydi. Onları kusurları sayesinde tanırdınız çoğu zaman. Cilalı yüzeylerinden pek bir şey anlaşılmazdı. Onları doğru dürüst tanımak için içlerinin derinlerine bakıp kusurlarını görmek gerekirdi. Bir insanın değeri böyle ölçülürdü. Van Gogh kusursuz olsa Van Gogh olabilir miydi ?"