Açıkçası kitap hakkında ne düşüneceğimi bilemiyorum. Aşk veya dram kitapları pek okumam, bu konuda yetkin değilimdir. Yine de kitabın klasik aşk hikâyelerinden farklı bir konuyu ele alması, kısaca sonradan trajediye dönen bir aşk yerine trajediyle başlayan bir aşkı anlatması hoşuma gitti.
Yapabileceğim en büyük eleştiri herhalde ikinci kitap üzerine olur. Bu hikâye kesinlikle burada sonlanmalıydı. Sanki yazar yayınevine kitabı göndermiş, yayınevi kitaptaki satış potansiyelini görüp, 'sonuna şöyle bir şey ekle, devamını çıkaralım para kazanırız' diye cevap vermiş gibi bir hava var.