📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey çok güzel olacak demiyorum. Kötü şeyler de olacak ama üstesinden geleceğiz.
Her şey çok güzel demiyorum. Kötü şeyler de var ama biz iyileri görmeye gayret edeceğiz.
Herkes iyi demiyorum. Kötü insanlar da var ama biz iyileri arayıp bulacağız.
Ve diğer üç kurbağa çok öfkelendi, çünkü hiçbiri kendininkinin biricik hakikat olmamasını kabul etmeye yanaşmadı ve diğerlerinin tamamen haksız olmadığını kabul etmedi.