isminden etkilenerek elime aldığım kitap , tiyatro yazısı .... açık ve anlaşılır şekilde yazılmış ....olay ve insanlar kurgusu etkili ....hayatımızda bildiğimiz ama kendimizce görmek istediğimiz,bizi rahatlatan düşüncelerimize yoldaş olan ,hayallerimize ortak olanlara gizli ve aşikar bağlılıklarımız yok mu ...insan da bazen sessiz bir şekilde,ağaçlar gibi sessiz ayakta ölür ....okuyun bir şey olmaz ...:)
Bize, bütün hareketlerimiz için değer ve kaide sunacak, satıcıdan
siyasiye, doktordan gazeteciye, çocuktan ihtiyara kadar hepimizin
yaşayışına ruh ve mâna katacak, anlaşılmış, sistemleştirilmiş,
hikmetleri, bütün birliği içinde saklayarak her âleme pencerelerini
açacak büyük mektebin temel hakikat lan m ihtiva eden bir kitaba
muhtacız. Bu kitabı, asrın anlayışiyle bütün hürriyet, bütün hikmet
ve bütün hakikatiyle mektebimize temel yapmalıyız:
Bu Kitap Kur'ân’dır.
9. Yoksa o (sadece sıkıntıda iken dua eden kimse) hiç âhiret(in dehşetin)den korkan ve Rabbinin rahmetini uman, gece saatlerinde secde edip ayakta durarak taat ve ibadet eden kimse (gibi) midir? De ki: “Bilenlerle bilmeyenler hiç bir olur mu?” Ancak (bunları), temiz akıl sahipleri düşünürler. [krş. 35/28]