hikayeleri bir anlamda ölümsüz her okuduğumda farklı şeyler takılıyor zihnime ....her yaşta herkesin okuması ve yaşamdan esintileri alması gereken hikayeler.....
sevgi ....bekleyiş ....yakarış....“Sana,
beni asla tanımamış olan sana,”....kendince umutlar .....bu bir aşk olabilir mi.....yoksa yazarın her daim satır arasından bize verdiği o eşsiz sabır telkini mi bilmem ama...ne olursa olsun sıcak bir sevgi sıcacık ..ateşi yanlız kendisi harlasada ....okunmaya değer....:(
bir ölümü ve ölümsüz aşkı
hissetti: ruhunda sanki bir kabuk kırıldı ve adam görünmeyeni, uzaklardaki bir müziği hatırlarcasına,
cisimsellikten yoksun ve tutkuyla düşündü.