"Artık insanlar kendilerini birer meta gibi görüyor. Aşk, dostluk, duygular… hepsi verimlilik ölçütleriyle değerlendirilir hale geldi. Her şey ölçülebilir, her ilişki derecelendirilebilir. Bu yüzden gerçek bir dostluk kurulamaz; yabancılaşma ve yalnızlaşma kaçınılmazdır."