Bakın hanfendi, ben de erkek çocuğu annesiyim, bizlere büyük sorumluluk düşüyor. Bakın ben bugün bir hödükten boşandım, erkek çocuğu yetiştirmek büyük sorumluluk yurtdışlarında okutmuşsunuz ama oğlunuz hala evliliği bir başarı kıstası olarak görüyor kadın için, yalnız olmayı zavallılık olarak görüyorlar, bunlar hep aile içi eğitim hanfendi rica ediyorum, biraz daha anlayış, empati…
Hep şöyle düşünmüşümdür; birinin mutluluğuna ortak olmak, acısına ortak olmaktan çok daha zor. Acı hepimizde var, hepimiz ondan besleniyoruz. Zor olan mutluluğu bulmak ve bulan için sanki kendininmiş gibi sevinmek…