"Bu kerhane, Avrupa'lı kadınların çalıştığı son kerhane." dedi Jeanot. "Yaşlılık, çirkinlik ve hastalıktan dolayı her sene bir istasyon daha dibe gönderilmesi gereken fahişeler bunlar. Bazısı Paris'te çalışmaya başladı, sonra (Paris'in) taşrasına gitti, daha sonra Marsilya'nın arap semtine, ve sonrasında Avrupa'dan çıkıp Cezayir'e - nihayet daha uç noktalara, ta ki ölüm gelip onları (bu hayattan) kurtarana kadar.