📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Savaştan sonra herkese acır oldum. İnsana da . . . Horoza, köpeğe de . . . Bugün de başkasının acısına katlanamam. Hastanede çalıştım, hastalar şefkatli olduğum için severdi beni. Büyük bir bahçemiz var. Bir kere olsun tek bir elma, tek bir yemiş satmamışımdır. Dağıtırım - insanlara dağıtırım . . . Savaştan kaldı bu da bende . . . Bu yürek...
- Canım toprak . . . Patates, pancar toplarken . . . Oralarda bir yerdedir, ben de yakında yanına göçeceğim . . . Kız kardeşim, "Toprağa değil göğe bak," diyor, "yukarı. Ölülerimiz orada."
- Benim uzmanlığım . . . Erkek tıraşında ustayım . . . Bir kız geldiğinde . . . Saçlarını nasıl keseceğimi bilemezdim. Şahane lüle lüle saçları olurdu . . . Komutan zeminliğe girer: "Erkek gibi kesin," derdi. ''Ama kadın bu." "Hayır, o bir asker. Savaştan sonra tekrar kadın olacak "