“Neydi o kitap?” Gülümsemişti Filipinli. Sonra da konuşmuştu. “Bilmiyorum ama öyle bir kitap olmalı ki, …” Yutkunup devamını getirmişti. “Öyle bir kitap ki, sayesinde, milyonlarca insan hayatının anlamına kavuştu!”
“Ya hayatlarının anlamını bulamayanlar?” diye söze girmişti kızılderili. “Onlar ne olacak?” “Onlar da, göğüslerinde bir et parçasıyla canlı canlı çürüyecekler. Ve buna da, yaşamak demeye devam edecekler!”