Yeni yıl ! İşte o biteviyelikten usandığımız, ürperdiğimiz için böyle 'yeni yıl ' diye birşey uydurmuşuz. Bir gün oturup bir takım hayaller kuruyoruz,hayatımızda bir değişme bir yenilik olacağını umuyoruz,hayata sanki yeniden başlayacağız... Bütün o hayaller bütün o umutlar bir gün sürüyor,ertesi gün gene eski hayatımız, hep biteviye giden hayatımız başlıyor.