Gamze kayar

Gamze kayar
@Gamzeekyar
Bir hiç için bir sürü gürültü •Jean paul Sartre
Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi fark edemezsen Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme müsterih ol Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum Cahit Sıtkı Tarancı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bir iyiliğim, diyorum Yitiklik duygusundan doğan. Çoğalmak istedikçe azalmaktan alırım Güzelliğimi. Seçilmiş bir yalnızlığın içinden Seslenirim mahcup ve özgür; Sevdiği herkesi bir kedere Dönüştüren kalbimle. -Karlı bir boşluğa inen gece Çocuk kalır odamın yanında.- Kalabalığı kanıt gösteririm Kalabalığın kendine: Hiç bir yakınlık hiçbir hayale Su taşımaz Buğday olmaz Un vermez… Kendini sevmeni süsleme Diyor, kitaba bakan dostum; Bencil bir acısın sen. Kimseye sezdirmeden gülümsüyorum Kalbimdeki kalabalığa. Öyleyse neden odama düşüyor Çekilen her perdenin yalnızlığı. Ağzının pasını Topuklarından aldığım çocuk… -Suyum, unum, buğdayım- Herkesin başkasını konuştuğu Bu aynalar pazarında Seni kimselere Söylemeden öleceğim.
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de…
Sayfa 385