Zerresine tahammül edemiyorum.
Bu hayat yordu,insanlar yüzünden olacak olan bile olmuyor.
Aşk gibi güzel bir duygu bile insanlar yüzünden kalpte çürümeye mahkum bırakılıyor.
Sanıyorlar ki bilerek insan Aşk tan kaçıyor,hayattan kaçıyor.
Kırılınca,ihanete uğrayınca her şey bitiyor.
Hala sevdiğimiz var,hala Sevincimiz var ama hevesimiz gitti.
Gitmese de yorulduk.
Vaktimiz bitmiş gibi toprak atılmayı bekliyor bedenimiz.
“Evleneceğimiz kişinin gayesi ve yaşam biçimi çok önemli. Kim ile evlenirsek bir nevi o olacağız. Kimlik kaybı değil bu; zira insan sevdiğine benzer. Allah, Rabbini ve haddini bilene denk düşürsün.”