Hiç bu kadar eğlenceli bir kişisel gelişim kitabı okumamıştım. Evet, belki kitabı bu kategoride değerlendirmem doğru değil ama "Pes etme, yola devam" alt metni üzerine kurulmuşsa doğru yoldayım. Çok zevkli satırlar. Bir de bildiğim, izlediğim işlerin hikayesi olunca daha da samimi geldi her şey. Ayrıca "mutlu son" ları çok seviyorum.