Yazarınń harika konular, ciddi yaralar tespit edip sadece onlara dokunup geçmesi içime sinmedi. Yarım yamalak, havada kalmış bir kitap olmuş. Acelemiz varmış sanki.
Siyanürle altın çıkarma, doğanın katledilmesi, göçmen politikası, insan kaçakçılığı, taşradan kente göç, balık çiftlikleri... Bunları hepsine "ceeeee" deyip geçivermiş yazar. Sinmedi içime.